• AUTO – MOTO
  • BYDLENÍ
  • CESTOVÁNÍ
  • INTERNET – ELEKTRO
  • KRÁSA A MÓDA
  • NAŠE TIPY
  • VOLNÝ ČAS
  • ZAJÍMAVOSTI
  • ZDRAVÍ A ŽIVOTNÍ STYL
e365.cz
  • Čtvrtek, 25 února, 2021
  • AUTO – MOTO
  • BYDLENÍ
  • LIFESTYLE
    • KRÁSA & MÓDA
    • ZDRAVÍ & ŽIVOTNÍ STYL
    • CESTOVÁNÍ
    • VOLNÝ ČAS
  • INTERNET – ELEKTRO
  • ZAJÍMAVOSTI
e365.cz

  • AUTO – MOTO
  • BYDLENÍ
  • LIFESTYLE
    • KRÁSA A MÓDA
    • ZDRAVÍ A ŽIVOTNÍ STYL
    • CESTOVÁNÍ
    • VOLNÝ ČAS
  • INTERNET – ELEKTRO
  • NAŠE TIPY
  • ZAJÍMAVOSTI
Úvod
INTERNET - ELEKTRO

Mladý podnikatel získal investora k realizaci internetové aplikace Eventmat

Středa, 3 července, 2019 0 × komentováno 74
Mladý podnikatel získal investora k realizaci internetové aplikace Eventmat

Na vývoj webové aplikace, informační a prodejní platformy Eventmat, dostal její zakladatel Jan Močáry investici pět milionů korun od českého investora. Co vedlo Močáryho k založení společnosti, se kterou hodlá prorazit i v zahraničí? Jeho příběh stojí za pozornost.

 

Eventy na dosah odkudkoli

Budoucnost platformy Eventmat je ukryta v možnosti propojování organizátorů, promotérů, návštěvníků a lokací přímo přes internetovou aplikaci. Lidé si tak budou moci snadno zajistit firemní večírek nebo narozeninovou oslavu. Webovou verzi aplikace Eventmat zpřístupní veřejnosti Močáry se svým týmem odborníků již v průběhu tohoto léta. Eventmat má kromě jiného pozvednout společenský život v Česku na vyšší úroveň. ,,Aplikace umožňuje zákazníkům vyhledat si lokaci, ve které se chtějí nějaké události zúčastnit, a zároveň nabízí možnost rezervace míst. Eventmat umožňuje organizátorům napojit se přes chytré telefony na promotéry a influencery, kteří jim pomohou zvýšit návštěvnost jejich události. Organizátory však nemusí být pouze tzv.partymakers, ale také například recepční, kteří mají na starosti zařízení firemních večírků. V takovém případě zde šetří daná společnost hned dvakrát, a to čas i peníze. Promotérům kromě úspory času Eventmat zajišťuje příjem a zrychluje jejich práci. Majitelé klubů a barů jsou prostřednictvím aplikace oslovováni pořadateli různých akcí a ti mohou pomocí naší aplikace získat více návštěvníků na jejich akce“, vysvětluje Močáry.

Zároveň si Eventmat klade za cíl zvýšit zájem lidí o kulturní a společenský život jako nástroj k upevnění a vytváření nových vazeb. ,,Ve vyspělých zemích mají promotéři velmi významný společenský status. Prostřednictvím svých vlastních sítí kontaktů pomáhají zvyšovat návštěvnost různých míst všeho druhu, od hudebních festivalů přes party v klubech až po vzdělávací konference či koncerty vážné hudby. Kromě toho jsou to lidé, kteří jsou velmi často vysokoškolsky vzdělaní a jsou uznávanými profesionály v obchodní branži. Například v USA, kde jsem  sám jako promotér několik let působil,, si lidé touto profesí zpestřují svůj volný čas a budují stále nové a nové kontakty, které využívají například ve svém kariérním životě. Ti nejlepší kluboví promotéři dokonce dosahují milionových příjmů a společensky jsou velmi uznávaní a vlivní,“ dodává Jan Močáry informaci, co jej motivuje do tvorby aplikace. Jednou z nejdůležitějších myšlenek Eventmatu je poskytovat výrazně lepší služby návštěvníkům akcí, a to za pomoci pečlivě vypracované strategie projektu, která reprezentuje nejmodernější model setkávání lidí ve společnosti prostřednictvím služby promotérů.

Na rozvoj svého nápadu získal Jan Močáry pět milionů korun od investora Michala Kovaříka, který podle svých slov v budoucnost Eventmatu plně věří. „Jako tvůrce počítačové hry Factorio jsem si sám vzpomněl, jak náročné pro mě byly moje vlastní začátky. Když se mi Jan svěřil se svým nápadem a během několika měsíců byl znatelný pokrok v realizaci projektu, neváhal jsem ani vteřinu a přijal jsem Janovu nabídku k investici. Základ aplikace Eventmat je založený na procesu automatizace, ke které mám jako vývojář počítačové hry velmi blízko. Kromě toho je velmi důležité věřit v lidi, kteří mají světu co nabídnout, a Honza jedním z nich zcela jistě je,“ říká Kovařík.

Po maturitě odcestoval Močáry do Spojených států amerických umývat okna bohatým Američanům. Netrvalo dlouho a pronikl do světa tamních úspěšných lidí ze showbyznysu. Ani ve snu by ho tehdy nenapadlo, že mu Orange County v Kalifornii změní život. ,,První měsíce jsem pracoval za 100 dolarů na den a jezdil jsem do práce na kole. Když jsem našetřil nějaké peníze, pronajal jsem si auto a hned při první jízdě jsem měl autonehodu. Mně se nic nestalo, ovšem na autě vznikla statisícová škoda, kterou jsem musel splatit. A právě tímto okamžikem se začal psát můj příběh ve světě amerického společenského života,“ vzpomíná. „Dlouho jsem přemýšlel, jakým způsobem na splacení škody vydělám, ale jak už to v životě bývá, vše zlé se za nějaký čas ukázalo být k něčemu dobré. Pár týdnů po nehodě jsem se seznámil s Američankou Jenny, která v té době oslavovala své 21. narozeniny, a jak je v USA běžné, slavila každý večer v jiném klubu několik dní po sobě. Vzhledem k tomu, že jsem velmi společensky založený člověk a rád poznávám nové lidi, okamžitě jsem navázal kontakt s místním úspěšným promotérem Vincentem Do. Ten je dnes majitelem Nyte Hype Entertainment, jedné z největších eventových společností v Orange County. Právě jeho práce promotéra mě natolik zaujala a inspirovala, že jsem začal jako kluk z malé země v srdci Evropy pořádat vlastní party v Los Angeles,“

popisuje Močáry počátek své cesty k Eventmatu. První akci uspořádal v pověstném undergroundovém klubu Detroit v Costa Mesa, kam se mu podařilo přilákat více než 300 návštěvníků. Díky českému elektrikáři, který spravoval v klubu osvětlení, se Močárymu povedlo zkontaktovat manažera klubu. Osm hodin denně se věnoval umývání oken u rodin v Orange County, dalších osm hodin se učil tomu, jak ti nejúspěšnější promotéři dělají svou práci. K tomu, aby prorazil, se musel skvěle orientovat mezi lidmi z odlišných společenských vrstev a dokázat efektivně navazovat kontakty. Po večerech navštěvoval nejrůznější vzdělávací přednášky známých podnikatelů, chodil na kurzy angličtiny a intenzivně studoval knihy o managementu. Během šesti let v cizině se Močárymu podařilo prorazit v nejvyhlášenějších klubech na západě, seznámit se se stovkami osobností z jednotlivých sfér společenského života a načerpat prvotřídní know-how. Díky zkušenostem získaným na akcích světového měřítka v Kalifornii se stal expertem na komunitní marketing a na fungování sítí promotérů. Po šesti letech strávených v USA se Močáry rozhodl načerpané zkušenosti postupně zúročovat ve svém vlastním byznysu. ,,Jednoho dne jsem se vzbudil a řekl jsem si, že je ta správná chvíle odcestovat zpět do Česka a využít zkušenosti z let strávených v americkém světě na domácí půdě. Moc dobře jsem si uvědomoval, že nebude snadné začít podnikat a aplikovat vizi západního promotion modelu na české eventové scéně. Řídil jsem se ale svým vnitřním hlasem, že mám vytrvat a svoji cestu za snem nevzdat. Když se dnes ohlédnu zpět, jsem vděčný za to, že se mi podařilo dát dohromady tým lidí, díky kterému jsem dokázal projekt Eventmat zrealizovat,“ říká s pokorou Jan Močáry.

Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest

Přidat komentář Zrušit odpověď

Související příspěvky
7 kroků k vlastním webovým stránkám

7 kroků k vlastním webovým stránkám

Nejlepší televizory

Nejlepší televizory

Základní výbava tiskárny: toner

Základní výbava tiskárny: toner

Nejnovější
25.02.2021 11:10 11
BYDLENÍ

Nová kampaň – Moje zahrada, moje království právě startuje

25.02.2021 10:17 10
NAŠE TIPY

Přežijí pandemii „openspace“ kanceláře?

23.02.2021 9:36 21
NAŠE TIPY

Investice do nemovitosti je stále profitabilní, co od toho čekat?

19.02.2021 2:34 14
NAŠE TIPY

Španělské hrozny jsou ty NEJ na světě

18.02.2021 10:17 10
NAŠE TIPY

Bitcoin se stává novým standardem. Jak si vedou ostatní kryptoměny?

  • Mobilní klimatizace jsou levným a pohodlným řešením horkých letních dnů.

 

  • Sprchový box je elegantním a úsporným řešením každé domácnosti. Vyberte si ten svůj.

 

  • Zajímáte se o historické zbraně? Meče, šavle, dýky i další dobové zbraně pořídíte na Outfit4Events.cz.
Provozuje

K-MEDIA production
Tel.: +420 731 250 731
Tel.: +420 737 626 919
info@k-media.cz
info@e365.cz

IČ: 62469860 DIČ: CZ7352052444
IČ: 69299897 Neplátce DPH

Zásady ochrany osobních údajů

Štítky
auto autoklíče bazény brikety bydlení cestování cvičení detox dovolená Dětenice finance garážová vrata hubnutí imobilizér interiér INTERNET investice kabelka kuchyň LYŽOVÁNÍ mba mobilní telefony móda nábytek osvětlení pneu pneumatiky podlahy pojištění PŮJČKY půjčka seznamka skleněné zábradlí spodní prádlo sport ubytování volný čas zahrada zajímavosti zateplení zdraví zábradlí úklid Šumavský Špičák šperky
Komentáře
  • Terez > Na šumavském Špičáku pořád skvělé lyžování na metru sněhu
  • Luc > Správný výběr tiskárny
  • Jana > Dřevo, dřevo a zase dřevo
  • Radim > Jak si užít dovolenou u moře
Partneři

PARTNEŘI

© e365.cz 2019. All rights reserved.
Produced by Magazín e365.cz
Tato stránka používá cookies: číst více informací.