Pro každou firmu je důležité najít způsob, jak pravidelně publikovat originální obsah, který vaše zákazníky pobaví nebo informuje. A pokud možno, který vás také dostane na první příčky ve vyhledávačích. Poslední roky je u zákazníků stále populárnější audiovizuální obsah. Pokud jste do své marketingové strategie ještě nezapojili videa, je nejvyšší čas se nad touto formou obsahu zamyslet.
Proč právě video?
Videa jsou momentálně vysoce konzumovaným typem obsahu. Podle HubSpotu (2018) by chtělo až 54 % zákazníků vidět od firem více videí.
Videa nabízí efektivní způsob, jak zpestřit váš content marketing. Přiznejme si, že někdy je video jednoduše poživatelnější než dlouhý článek.
Platí to i pro spoty a videoreklamu. Vysvětlení vašeho produktu nebo služby ve vizuální podobě pomůže vašim zákazníkům snadněji pochopit, jak jim můžete pomoci.
Video marketing má tedy rozhodně své opodstatnění, ilustruje to i řada statistik. Například podle Unbounce vám zakomponování videa na landing page může zvýšit konverze až o 80 %.
Mohou to dosvědčit i ostatní marketéři. Podle Video Marketing Statistics 2022, až 83 % firem říká, že jim zakomponování videí do jejich marketingové strategie stálo za investici.
Video obsah má také více než pozitivní dopad na SEO. Podle Moovly máte až 53x větší šanci umístit se na první stránce ve vyhledávačích, pokud na svých stránkách využíváte video.
Vysvětluje se to tím, že sledováním videa vaši zákazníci stráví na vašich stránkách více času.
Video také může fungovat jako doplněk k vašemu obsahu nebo jako alternativní forma. Přece jenom přicházet neustále s novými nápady na články je vyčerpávající. Můžete proto některý ze svých článků přeměnit na video.
Začít vytvářet videa pro vaši firmu se může zdát zpočátku náročné co se týče času i peněz. Existuje však řada softwarů, které umožňují videa jednoduše tvořit. A podle zmíněných statistik vám to za tu námahu určitě bude stát.