Logo vaší firmy by mělo být zapamatovatelné, vypovídající o činnosti, které se věnujete a ostatní může i pobavit. Využijete jej všude tam, kde se nehodí mít napsaný celý název firmy nebo chcete zaujmout jiným vizuálním ztvárněním. Logo se také skvěle hodí na reklamní předměty.
Logo na reklamních tiskovinách
Při tvorbě loga myslete na to, aby vypovídalo o vašem podnikání a zároveň bylo pro lidi zapamatovatelné. Logo by mělo být jednoduché, aby se dalo dobře překreslit a použít například na reklamní tiskoviny. Nemělo by chybět na vizitkách, plakátech i letácích. Zároveň k němu by se měl hodit i název vaší společnosti.
Reklamní předměty
Vzhled loga je důležitý i pro tvorbu a potisk reklamních předmětů. Potisknout můžete textil, domácí potřeby, věci do kanceláře a další množství dárků, které se hodí pro zaměstnance, ale i širokou veřejnost. Reklamní předměty s potiskem jsou skvělým způsobem, jak dát vědět o svém podnikání, představit společnost a navíc dát druhým něco zdarma jako bonus za práci nebo za nákup.
Návrh loga
Návrh loga si můžete udělat sami nebo oslovit profesionály, kteří vám mohou poradit. Je však dobré vědět, zda si představujete konkrétní obrázek nebo věc, popřípadě chcete raději abstraktnější logo nebo třeba jen nápis, vycházející z jména společnosti. Je však zajímavé, že velké množství lidí si na viditelné logo své firmy nebo oblíbeného oblečení potrpí a rádi se s ním pyšní na veřejnosti.
Vyberte si správné barvy
Je nutné vybrat si také správnou kombinaci barev. Ty by se měly odvíjet i od vašeho podnikání a činnosti, kterou vykonáváte. Často si tak například hasiči vybírají červené logo, zahradníci zelené a podobně. Není to samozřejmě nutností, ale lidé tyto k sobě hodící se barvy a činnosti lépe vnímají. Při výběru reklamních předmětů je také důležité zvolit barvu předmětu tak, aby bylo logo vidět a nezaniklo.
Logo musí být originální
V každém případě buďte originální. Není nic horšího než kopírovat cizí logo nebo slogan tak, aby si vás následně zákazníci pletli. I když se věnujete stejné činnosti, snažte se alespoň názvem firmy a logem odlišit. Chcete být přece jedineční.
Použijte jej nejen na reklamě
Logo následně nepoužijete jen na reklamě, potisku reklamních předmětů a reklamních tiskovinách, ale bývá často součástí i webové prezentace, součástí smluv a veškerých materiálů, které vychází z daného podnikání. Proto tvorbě loga věnujte dostatečnou pozornost.