• AUTO – MOTO
  • BYDLENÍ
  • CESTOVÁNÍ
  • INTERNET – ELEKTRO
  • KRÁSA A MÓDA
  • NAŠE TIPY
  • VOLNÝ ČAS
  • ZAJÍMAVOSTI
  • ZDRAVÍ A ŽIVOTNÍ STYL
e365.cz
  • Pátek, 31 března, 2023
  • AUTO – MOTO
  • BYDLENÍ
  • LIFESTYLE
    • KRÁSA & MÓDA
    • ZDRAVÍ & ŽIVOTNÍ STYL
    • CESTOVÁNÍ
    • VOLNÝ ČAS
  • INTERNET – ELEKTRO
  • ZAJÍMAVOSTI
e365.cz

  • AUTO – MOTO
  • BYDLENÍ
  • LIFESTYLE
    • KRÁSA A MÓDA
    • ZDRAVÍ A ŽIVOTNÍ STYL
    • CESTOVÁNÍ
    • VOLNÝ ČAS
  • INTERNET – ELEKTRO
  • NAŠE TIPY
  • ZAJÍMAVOSTI
Úvod
BYDLENÍ

Nová kampaň – Moje zahrada, moje království právě startuje

Čtvrtek, 25 února, 2021 0 × komentováno 43
Nová kampaň – Moje zahrada, moje království právě startuje

V březnu startuje nová komunikační kampaň společnosti Kärcher. Firma představuje zahradu jako království. S touto myšlenkou se ztotožní mnozí z nás, považují svou zahradu za svou chloubu, chtějí být na ní hrdí, pečují o ni, aby z ní vytvořili své království. Komunikace zobrazuje akčním způsobem konkrétní lidi, kteří o zahradu pečují svým vlastním stylem, s obrovskou energií a citem. Myšlenka navazuje na velmi úspěšné loňské téma WOW a doplňuje image o akční pobídku.

Kärcher připravil na březen speciální akci, kdy k zahradní aku technice Kärcher 18 V přidává speciální baterii s rychlonabíječkou v hodnotě 2 690 Kč za jednu korunu. Společnost tak vytváří ideální podmínky pro spotřebitele, kteří chtějí se zahradní aku technikou pracovat, protože tato baterie je kompatibilní i do ostatních aku zahradních strojů Kärcher 18 V.

Navíc se Kärcher pyšní speciální technologií. Po instalaci baterie do stroje je vidět kolik času ještě zbývá pro práci do úplného vybití. Spotřebitel má tak lepší přehled a snadněji si může práci rozplánovat. Kärcher tím podporuje i více klidu na zahradě, protože zahradní aku technika je výrazně tišší.

Autorem původního image spotu a zodpovědnou osobou za nový design značky Kärcher je spolu se svým týmem Ulrich Lützenkirchen, výkonný kreativní ředitel společnosti Antoni boost. Spot režíroval Paul Ward. Hlavní myšlenkou kampaně je skutečný život a trocha emocí. Rychle se střídající záběry doslova vtáhnou diváka do děje. Mediální mix a následný nákup médií připravila pro Kärcher společnost MediaCom Praha.

Kampaň startuje na začátku března silným mediálním mixem. V televizi se zobrazí na stanicích Nova, Prima i ČT v 15s image spotech a 10s akčních spotech.

Kampaň bude výrazně promována také v online kombinací dynamických a statických bannerů, brandingu i PR článků. Samozřejmostí je silná komunikace na sociálních sítích. Strategie díky cílové skupině nezapomíná ani na printová média a kombinuje inzerci s PR. Součástí je i podpora obchodních partnerů.

www.karcher.cz

Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest

Přidat komentář Zrušit odpověď

Související příspěvky
Aby mazlíkům s vámi doma dobře bylo

Aby mazlíkům s vámi doma dobře bylo

Kvalitní nábytek a doplňky do vaší ložnice

Kvalitní nábytek a doplňky do vaší ložnice

Investice do nábytku z masivu se vyplatí

Investice do nábytku z masivu se vyplatí

Nejnovější
20.03.2023 9:45 9
NAŠE TIPY

Jak na přepis energií snadno a rychle krok za krokem

10.03.2023 9:35 9
BYDLENÍ

Aby mazlíkům s vámi doma dobře bylo

08.03.2023 10:07 10
NAŠE TIPY

Pojištění na hory se vyplatí i v ČR

02.03.2023 1:07 13
BYDLENÍ

Kvalitní nábytek a doplňky do vaší ložnice

23.02.2023 10:31 10
NAŠE TIPY

AKU pila – pomocnice se správnými křivkami i výkonem!

  • Mobilní klimatizace jsou levným a pohodlným řešením horkých letních dnů.

 

  • Sprchový box je elegantním a úsporným řešením každé domácnosti. Vyberte si ten svůj.

 

  • Zajímáte se o historické zbraně? Meče, šavle, dýky i další dobové zbraně pořídíte na Outfit4Events.cz.
Provozuje

K-MEDIA production
Tel.: +420 731 250 731
Tel.: +420 737 626 919
info@k-media.cz
info@e365.cz

IČ: 62469860 DIČ: CZ7352052444
IČ: 69299897 Neplátce DPH

Zásady ochrany osobních údajů

Štítky
auto autoklíče bazény brikety bydlení campervan cestování cvičení dovolená dárky finance garážová vrata hubnutí INTERNET investice kuchyň káva LYŽOVÁNÍ matrace mba mobilní telefony móda nábytek obytné dodávky obytné vozy pelety pneu pneumatiky podlahy pojištění PŮJČKY půjčka skleněné zábradlí spodní prádlo sport studium mba tonery ubytování volný čas zahrada zateplení zdraví zábradlí úklid šperky
Komentáře
  • Emma > Propisky s potiskem aneb ten nejlepší způsob reklamy
  • Abigail > Propisky s potiskem aneb ten nejlepší způsob reklamy
  • Ema > Proč nechtít půjčku se zástavou?
  • Chau > Propisky s potiskem aneb ten nejlepší způsob reklamy
Partneři

PARTNEŘI

© e365.cz 2019. All rights reserved.
Produced by Magazín e365.cz
Tato stránka používá cookies: číst více informací.