e365
  • ÚVOD
  • AUTO – MOTO
  • BYDLENÍ
  • LIFESTYLE
    • KRÁSA & MÓDA
    • ZDRAVÍ & ŽIVOTNÍ STYL
    • CESTOVÁNÍ
    • VOLNÝ ČAS
  • INTERNET – ELEKTRO
  • ZAJÍMAVOSTI
  • ÚVOD
  • AUTO – MOTO
  • BYDLENÍ
  • LIFESTYLE
    • KRÁSA & MÓDA
    • ZDRAVÍ & ŽIVOTNÍ STYL
    • CESTOVÁNÍ
    • VOLNÝ ČAS
  • INTERNET – ELEKTRO
  • ZAJÍMAVOSTI
e365
Úvod BYDLENÍ

Ukažme opravdové lidi, říká letošní komunikace společnosti Kärcher

13. 8. 2020
v BYDLENÍ
Ukažme opravdové lidi, říká letošní komunikace společnosti Kärcher

Nová komunikace společnosti Kärcher představila netradičním způsobem opravdový život a opravdové lidi. Od jara 2020 nastartovala společnost Kärcher novou komunikační kampaň, která představuje další posun v komunikaci.

Za touto změnou stojí nové strategické směrování značky Kärcher, které začalo v minulých letech, a tedy také redesign marketingové komunikace. Chování lidí ve volném čase se podstatně mění, cílové skupiny jsou mladší a aktivnější. Tyto nové trendy podchycují dvě nové, nezávislé 360 stupňové kampaně. Důraz je kladen na dvě ústřední témata: vysokotlaké čištění jako hlavní kompetence špičky na světovém trhu v oblasti technologie čištění a na novinky v segmentu bateriové zahradní techniky.

„Díky mladistvé, moderní reklamě představujeme naši značku a aktuální produkty široké veřejnosti novým a překvapivým způsobem,“ říká Milada Skutilová, jednatelka společnosti Kärcher v České republice.

Autorem kampaně a zodpovědnou osobou za nový design značky Kärcher je spolu se svým týmem Ulrich Lützenkirchen, výkonný kreativní ředitel společnosti antoni_boost. Čisticí technologie Kärcher se využívají téměř v každé oblasti, kterou je možné si představit. Když však vytváříte marketingovou kampaň, je to požehnání i prokletí zároveň. „Má opravdu velmi široký rozsah,“ říká Lützenkirchen.

Kampaň byla spuštěna už na jaře a postupně se prolíná ve všech komunikačních kanálech. Vizuální jazyk reklamních spotů neodpovídá klasické televizní reklamě, ale spíše formátům, na které jsou zákazníci zvyklí z hudebních klipů nebo videí na sociálních sítích. Voice over byl záměrně vynechán. Nové spoty přibližují dané téma hravě a s humorem. Ukažme opravdové lidi!

 

Antoni_boost od počátku pracovala na vytvoření sebevědomé a přitažlivé kampaně, v jejímž středu jsou zákazníci – tj. lidé, kteří dosahují svého cíle pomocí výrobků Kärcher. „Prostřednictvím obrazů, protagonistů a příběhů se chceme přiblížit skutečnému životu, místo toho, abychom vytvořili sterilní, nablýskaný svět. V komunikačních vizuálech se na pozadí objevují velké titulky, využívá se výrazná typografie a důraz je zaměřen na hru firemních barev  Kärcher – žluté a černé.

Zákazníci stále chtějí vědět, co pro ně produkt může udělat, i to, jak ho používat, ale Lützenkirchen říká, že zejména mladí lidé chtějí vědět, co se skrývá za image společnosti a Kärcher k tomu má hodně co říci: od velkého tématu zachování hodnot přes zapojení se do sociálních projektů, ochranu památek až po skutečnost, že např. vysokotlaké čištění v porovnání s normální zahradní hadicí ušetří obrovské množství vody. Zároveň je Lützenkirchen přesvědčen, že firmy rozhodují o tom, jakou společnost ve své reklamě zobrazují. „Měli bychom přinejmenším zobrazovat skutečný svět, a ne ten padělaný.“ Rozmanitost, mezinárodní pohled a současný obraz mužských a ženských rolí jsou proto klíčové v procesu výběru postav v kampani Kärcher a v tom, jak jsou prezentovány.

Další ukázky:

https://www.youtube.com/watch?v=Bc9mmQpwt4E
https://www.youtube.com/watch?v=lXx8FKws11g

www.karcher.cz

Předchozí článek

Skleněné zábradlí se stává současným symbolem novodobé architektury

Další článek

Bachovy kapky pro psy jsou tím nejlepším pro vaše miláčky

Podobné Články

Technika STIHL: Spolehlivý pomocník pro les, zahradu i náročný terén
BYDLENÍ

Technika STIHL: Spolehlivý pomocník pro les, zahradu i náročný terén

29. 4. 2025
Lidé čím dál více preferují flexibilitu a volí energetické tarify bez závazku
BYDLENÍ

Lidé čím dál více preferují flexibilitu a volí energetické tarify bez závazku

23. 12. 2024
Nábytek z masivu: krása, kvalita a nadčasovost
BYDLENÍ

Nábytek z masivu: krása, kvalita a nadčasovost

3. 12. 2024
Další článek
Bachovy kapky pro psy jsou tím nejlepším pro vaše miláčky

Bachovy kapky pro psy jsou tím nejlepším pro vaše miláčky

Ani na dovolené nezapomínejte na kvalitní pitný režim

Ani na dovolené nezapomínejte na kvalitní pitný režim

Potřebujete si sjednat povinné ručení pro váš automobil? Jde to rychle a z pohodlí domova

Potřebujete si sjednat povinné ručení pro váš automobil? Jde to rychle a z pohodlí domova

Doporučujeme

Děti a jejich povinnosti – zapojte je do chodu domácnosti odmala!

Děti a jejich povinnosti – zapojte je do chodu domácnosti odmala!

před 5 roky
Ani na dovolené nezapomínejte na kvalitní pitný režim

Ani na dovolené nezapomínejte na kvalitní pitný režim

před 5 roky
MBA je příkladem moderního vzdělání

MBA je příkladem moderního vzdělání

před 5 roky
Topné a ekologické podestýlkové pelety ve špičkové kvalitě

Topné a ekologické podestýlkové pelety ve špičkové kvalitě

před 5 roky

Kategorie

  • AUTO – MOTO
  • BYDLENÍ
  • CESTOVÁNÍ
  • INTERNET – ELEKTRO
  • KRÁSA A MÓDA
  • NAŠE TIPY
  • Nezařazené
  • VOLNÝ ČAS
  • ZAJÍMAVOSTI
  • ZDRAVÍ A ŽIVOTNÍ STYL

Tagy

auto autoklíče batohy brikety bydlení campervan cestování cvičení dovolená dveře dárky finance garážová vrata hubnutí INTERNET investice káva LYŽOVÁNÍ matrace mba móda nábytek obytné dodávky obytné vozy osvětlení pelety pneu pneumatiky podlahy pojištění PŮJČKY půjčka skleněné zábradlí sport spánek studium mba tonery ubytování volný čas zahrada zateplení zdraví zábradlí úklid šperky

Nejčtenější

Nad skálou Barrandov: Bydlení, které má scénář promyšlený do posledního detailu

Vybavení školky očima dětí: Co opravdu potřebují?

Technika STIHL: Spolehlivý pomocník pro les, zahradu i náročný terén

Kvalitní autodíly jako základ bezpečné a spolehlivé jízdy

Přestaňte „jezdit na mrtvém koni“: Přesné HPFC křivky s XRENN™ jako cesta k vyšším ziskům v energetice

Pronájem obytných aut: Objevujte svět s pohodlím domova na kolech

Trendy

Střešní světlík může prosvětlit i váš domov nebo firmu
ZAJÍMAVOSTI

Střešní světlík může prosvětlit i váš domov nebo firmu

od vk
1. 6. 2025
0

Střešní světlíky uvidíte často na střechách velkých průmyslových hal. Využití ale najdou i v rodinných domech a...

Moderní pomocníci pro práci kolem domu i v lese

Moderní pomocníci pro práci kolem domu i v lese

1. 6. 2025
Každé auto potřebuje náhradní díly

Každé auto potřebuje náhradní díly

1. 6. 2025
Nad skálou Barrandov: Bydlení, které má scénář promyšlený do posledního detailu

Nad skálou Barrandov: Bydlení, které má scénář promyšlený do posledního detailu

28. 5. 2025
Vybavení školky očima dětí: Co opravdu potřebují?

Vybavení školky očima dětí: Co opravdu potřebují?

21. 5. 2025

Kontakty

Tel.: +420 731 250 731
Tel.: +420 737 626 919
info@k-media.cz

Tento magazín provozuje K-MEDIA. Kopírování textů je přísně zakázáno!

Nejnovější články

  • Střešní světlík může prosvětlit i váš domov nebo firmu 1. 6. 2025
  • Moderní pomocníci pro práci kolem domu i v lese 1. 6. 2025
  • Každé auto potřebuje náhradní díly 1. 6. 2025
  • Nad skálou Barrandov: Bydlení, které má scénář promyšlený do posledního detailu 28. 5. 2025
  • Vybavení školky očima dětí: Co opravdu potřebují? 21. 5. 2025
  • Technika STIHL: Spolehlivý pomocník pro les, zahradu i náročný terén 29. 4. 2025
  • Kvalitní autodíly jako základ bezpečné a spolehlivé jízdy 29. 4. 2025
  • Přestaňte „jezdit na mrtvém koni“: Přesné HPFC křivky s XRENN™ jako cesta k vyšším ziskům v energetice 9. 3. 2025
  • Pronájem obytných aut: Objevujte svět s pohodlím domova na kolech 27. 2. 2025
Střešní světlík může prosvětlit i váš domov nebo firmu
ZAJÍMAVOSTI

Střešní světlík může prosvětlit i váš domov nebo firmu

od vk
1. 6. 2025

Střešní světlíky uvidíte často na střechách velkých průmyslových hal. Využití ale najdou i v rodinných domech a v době minimalistické...

Číst více
Moderní pomocníci pro práci kolem domu i v lese
NAŠE TIPY

Moderní pomocníci pro práci kolem domu i v lese

od vk
1. 6. 2025

Práce na zahradě, v sadu nebo v lese je mnohem jednodušší, když máte po ruce kvalitní techniku. V posledních letech...

Číst více

© 2018 JNews - City News Magazine WordPress theme. All rights belong to their respective owners.
JNews is a top selling 2018 WordPress News, Blog, Newspaper & Magazine Theme.

  • ÚVOD
  • AUTO – MOTO
  • BYDLENÍ
  • LIFESTYLE
    • KRÁSA & MÓDA
    • ZDRAVÍ & ŽIVOTNÍ STYL
    • CESTOVÁNÍ
    • VOLNÝ ČAS
  • INTERNET – ELEKTRO
  • ZAJÍMAVOSTI

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.