V březnu startuje nová komunikační kampaň společnosti Kärcher. Firma představuje zahradu jako království. S touto myšlenkou se ztotožní mnozí z nás, považují svou zahradu za svou chloubu, chtějí být na ní hrdí, pečují o ni, aby z ní vytvořili své království. Komunikace zobrazuje akčním způsobem konkrétní lidi, kteří o zahradu pečují svým vlastním stylem, s obrovskou energií a citem. Myšlenka navazuje na velmi úspěšné loňské téma WOW a doplňuje image o akční pobídku.
Kärcher připravil na březen speciální akci, kdy k zahradní aku technice Kärcher 18 V přidává speciální baterii s rychlonabíječkou v hodnotě 2 690 Kč za jednu korunu. Společnost tak vytváří ideální podmínky pro spotřebitele, kteří chtějí se zahradní aku technikou pracovat, protože tato baterie je kompatibilní i do ostatních aku zahradních strojů Kärcher 18 V.
Navíc se Kärcher pyšní speciální technologií. Po instalaci baterie do stroje je vidět kolik času ještě zbývá pro práci do úplného vybití. Spotřebitel má tak lepší přehled a snadněji si může práci rozplánovat. Kärcher tím podporuje i více klidu na zahradě, protože zahradní aku technika je výrazně tišší.
Autorem původního image spotu a zodpovědnou osobou za nový design značky Kärcher je spolu se svým týmem Ulrich Lützenkirchen, výkonný kreativní ředitel společnosti Antoni boost. Spot režíroval Paul Ward. Hlavní myšlenkou kampaně je skutečný život a trocha emocí. Rychle se střídající záběry doslova vtáhnou diváka do děje. Mediální mix a následný nákup médií připravila pro Kärcher společnost MediaCom Praha.
Kampaň startuje na začátku března silným mediálním mixem. V televizi se zobrazí na stanicích Nova, Prima i ČT v 15s image spotech a 10s akčních spotech.
Kampaň bude výrazně promována také v online kombinací dynamických a statických bannerů, brandingu i PR článků. Samozřejmostí je silná komunikace na sociálních sítích. Strategie díky cílové skupině nezapomíná ani na printová média a kombinuje inzerci s PR. Součástí je i podpora obchodních partnerů.